Uzņemšana Kā Apmaiņas Praktikants Gulbenes Dēms

Uzņemšana Kā Apmaiņas Praktikants Gulbenes DēmsSkolēns, kas pēta augstāko vecāko vidusskolu vai okupācijas koledžu, vai jauns pieaugušais, kurš nesen ir pabeidzis visaptverošu iestādi, var kļūt par apmaiņas praktikantu. Kopumā indivīdi sāk apmaiņu pēc sākotnējā vidusskolas gada, tomēr viņi var papildus aiziet pēc vidusskolas/ Amis 2.kursa vai pēc plašas iestādes. Tātad jūs, visticamāk, pārslēgsieties starp 15, kā arī 18. Zemāk ir vairākas citas lietas, kas jāpatur prātā, ka jums noteikti tiks jautāts vai nu pieteikumā, vai sanāksmē. Pieņemšana kā apmaiņas skolēns notiek, pamatojoties uz pieteikumu un interviju.

Motivācija mēs aicinām kandidātam būt pamatīgai motivācijai un arī pielāgošanās spējai dzīvot kā viesģimenes loceklim svešā sabiedrībā. Spēcīga pašmotivācija palīdz jums pielāgoties un tikt galā ar dažādām situācijām, ko rada mainīgais gads. Panākumi skolā prasa enerģisku domāšanu virzienā mācās iestādē uzņemošajā valstī, kur izglītība var būt ļoti atšķirīgs no Somijas vienu. Pakāpēm jābūt vidēji tuvāk 8 nekā septiņām; zemāk uzskaitītajās īpašībās jaunieši reti tiek pieņemti tieši yfu apmaiņas programmās. Valodas prasmes dažas no mērķa valstīm prasa īpašu dažādu iepriekšējo valodu pētījumu un / vai valodas grāda eksāmena nokārtošanu. Jebkuras valodas prasības ir norādītas valsts prezentācijas tīmekļa lapā. Neatkarīgi no galamērķa valsts, mēs ļoti iesakām pirms izbraukšanas atklāt vismaz vietējās valodas pamatus. Tas padara laika maiņu daudz vieglāku. Veselības un labsajūtas apmaiņas studentiem ir jāpaliek labā veselībā. Alerģijas, īpaši pastāvīgas slimības (piemēram, labi kontrolēta bronhiālā astma, diabēts vai reimatisms), kā arī ārstēta ēšanas problēma ne vienmēr ir šķēršļi.

Apmaiņas students-Augšējā vecākā vidusskolā vai koledžā

Apmaiņas students-Augšējā vecākā vidusskolā vai koledžāTam vajadzētu būt saistītam ar 3 gadiem pēc psihoterapijas pabeigšanas ēšanas stāvoklim, depresijai vai stresam un trauksmei izlidošanas laikā. Pārtikas ierobežojumi diemžēl daudzas mērķa valstis ir ierobežojušas uzņemšanu coeliacs vai vegāniem, jo var būt grūti atrast piemērotus viesģimenes locekļus. Šāda veida ierobežojumi ir jābrīdina arī pieteikšanās posmā, lai mēs varētu novērtēt jaunā pieaugušā kā apmaiņas praktikanta piemērotību. Mūsu programmām ir ierobežotas dažādas vietas, piemēram, jutīgiem un arī diētiskiem skolēniem. Vecuma ierobežojums vecuma ierobežojums atdalīšanai atšķiras no galamērķa valsts uz valsti.

Kā likums, indivīds atstājot jābūt 15-17 gadu vecumam. Valstij raksturīgie vecuma ierobežojumi tiek apspriesti individuāli valsts prezentācijas tīmekļa lapās. Jūs varat atstāt kā apmaiņas praktikantu dažādos pētījumu posmos. Vidusskolas apmaiņas veidi un iepazīstina jūs ar pavisam jaunu sabiedrību. Apmaiņas studiju gada laikā jūs noteikti tiksit galā ar viesģimeni un piedalīsities reģionālā iestādē. Apmaiņa parasti ilgst vienu mācību gadu, un pētījumi tiek turpināti Somijā, kur tie beidzās.

Dažāda pieredze no apmaiņas studentu gada

Dažāda pieredze no apmaiņas studentu gadaIr daudz pieņēmumu, kas saistīti ar to, ka beidzot ir apmaiņas praktikants, bet ikviena gada pieredze ir atšķirīga. Aino, kura palika otrajā vidusskolas gadā Jorkā, paziņo, ka labākā apmaiņas daļa bija viņas jaunie draugi. Mēs bijām blīva desmit indivīdu komanda, ar kuru mēs daudz laika pavadījām viens ar otru. Jorkas pilsēta bija pievilcīga un būtībā Britu. Es atklāju, ka dzer tēju, kā arī mīlas maizītes, kas joprojām periodiski iegūst briesmīgas ilgas, Aino smejas. Retrospektīvi, pēc pārejas gada es jutos īpaši pārliecināts, kā arī drosmīgs. Es atnācu būt mežonīgi neatkarīgs visu gadu, neskatoties uz šausmīgu nostalģiju visa gada garumā. Mana uzņēmēja mājsaimniecība bija mazliet dīvaina, un man nebija nekāda sakara ar viņiem, jo es devos atpakaļ uz Somiju. Jūsu māja, kurā es paliku, bija patiešām forša-manā istabā pūta jumta logs, un es biju slims lielāko daļu brīža, ” atceras Aino.

Apmaiņas gads tiek reklamēts kā labākais dzīves gads. Mana pieredze bija nedaudz atšķirīga. Mana viesģimene nebija pasākums līdz maniem pieņēmumiem par ideālu viesģimenē, kā arī, lai gan man piedāvāja komentārus, nekas nenotika. Diemžēl bija arī tas, ka vietējie Britu jaunieši nedomāja par draudzēšanos ar komutatoriem. No otras puses, es izveidoju mūža draugus no dažādām citām apmaiņām.”Maija, kas tika tirgota Kanādā pēc viņas pirmā vidusskolas gada, saka, ka viņas ceļojums ir guvis panākumus, kā arī drausmīgs. Man bija 2 brīnišķīgi viesģimenes locekļi, kas mani padarīja par daļu no viņu mājsaimniecības un arī lika man justies kā mājās. Iestādē mēs novērtējām kā slavenības, un es izveidoju daudz pavisam jaunu draugu. Nebija absolūti nekas briesmīgs attiecībā uz apmaiņu, izņemot, protams, brīdi, kad dodas mājās. Ak, šņukstēšanas daudzums, kas man vajadzīgs, lai atvadītos no ģimenes locekļiem, tuviem draugiem un apmainītos arī ar draugiem. Es daudz šņukstēju arī lidmašīnā un arī mājās Turku lidostā. Protams, bija arī skaisti atgriezties dzīvesvietā, tomēr sākotnēji es biju nomācošs savā kreklā,” atceras Maija. Bija patiešām patīkami redzēt vecāko vidusskolas dzīvi, ko jūs zināt no amerikāņu filmām. Nebija iestādes pusdienas, un arī daudzi skolēni ieguva kartupeļus skolas kioskā. Es vienmēr atvedu savas pusdienas. Akadēmiskais gads sastāvēja no sporta grupu aktivitātēm, daudziem uzdevumiem, kā arī, protams, vecāko prom un dažādiem citiem vecākajiem proms. Koledžas autobuss bija dzeltens, protams!

Universitātes apmaiņas grūtības atrast pavisam jaunu valodu

Apmaiņa visā koledžā liek jums pārbaudīt diezgan sarežģītus pētījumu moduļus svešvalodā. Apmaiņas pētījumi parasti ilgst vai nu semestri, vai pilnu mācību gadu. Labākā daļa bija iepazīšanās ar tautu ar aizraujošu fonu un arī sabiedrību,” apgalvo Vilma, kas pārbaudīja Štutgartē. Tas bija drausmīgs, lai redzētu, ka man bija panākumi mana jaunā valstī un arī kultūru. Tomēr ilgas pēc mājām mani dažreiz pārsteidza diezgan smagi. Vācu valodas atklāšana bija izaicinājums,kā arī angļu valodā netika piedāvāts daudz. Tā rezultātā cieta mana motivācija veikt pētījumus, un es tiešām nesaņēmu daudz parādu,” viņš turpina. Es papildus paredzēju apmierinātu un plaukstošu apmaiņas zonu, bet vietējie iedzīvotāji, kā arī apmaiņas bija diezgan atšķirīgas. Saara, kurai pagājušā gada rudenī bija apmaiņa Barselonā, lielākoties ir saskaņota ar apmaiņas nopelniem.

Es pats varētu tikt galā pat ar vissarežģītākajām situācijām. Barselona ir satriecoša un arī silta pilsēta ar daudz ko redzēt, kā arī darīt. Es gaidīju mājīgu vidi un valodas prasmju uzlabošanos, kā arī šajā ziņā manas cerības tika piepildītas! Vissliktākais ir tas, ka Barselonā visu rudeni notika pastāvīgi protesti, kā arī traucējumi. Iedzīvotāju skaņa reizēm bija diezgan dūšīga. Es arī pieņēmu, ka man noteikti būs laiks ceļot vēl vairāk, kā arī padarīt mūža labus draugus, tomēr mani kolēģi studenti palika paziņu līmenī,” saka Saara. Juho, kas ieguldīja vienu kritumu Universitātes biržā Teksasā, patiešām priecājās par savu pieredzi: “apmaiņas laikā es biju vienīgais somu praktikants Sema Hjūstonas štata koledžā, kas, manuprāt, bija labvēlīga lieta. Es tiku galā ar diviem amerikāņu istabas biedriem, kā arī ieguldīju daudz laika ar viņiem. Lielu daļu manu dīkstāves aizņēma koledžas trases komandas prakse. Viens no lielākajiem iemesliem bija spēja trenēties brīnišķīgās problēmās un arī patiešām izaicinošā Apmācības grupā,

Apmaiņa ar savu koledžu

Internacionalitāte ir neatņemama augstākā līmeņa vidusskolas pētījumu sastāvdaļa. Piemēram, jūs varat pievienoties savas augstākās vidusskolas starptautiskajiem uzdevumiem vai veikt apmaiņas ilgumu ārzemēs. Apmaiņas uzsākšana ar savu augstāko vecāko vidusskolu ir drošs un arī budžetam draudzīgs veids, kā internacionalizēt, jo uzņēmums daudzos veidos atbalsta jūsu apmaiņu. Turklāt jūs varat pieteikties kā apmaiņas students individuāli, izmantojot organizāciju vai uzņēmumu, tādā gadījumā jūs noteikti būsiet atbildīgs par apmaiņas izmaksām. Tomēr rūpīgi kontrastējiet atšķirības starp dažādām alternatīvām, kā arī izvēlieties pareizo veidu, kā internacionalizēt. Internacionalizācija ir tiesības visiem vecāko vidusskolu skolēniem, vienā vai otrā veidā. Skola parasti aizved jūs uz ārzemēm uz nedēļu vai mēnesi, taču atkarībā no skolas praktikantu apmaiņas periods var ilgt arī dažus mēnešus vai pat mācību gadu. Papildus apmaiņai jūsu koledžā var būt: tāpat ir daudz dažādu citu starptautisku projektu, kas tiek īstenoti kopā ar vidusskolēniem no dažādām valstīm. Lūdzu, nekautrējieties jautāt vēl vairāk par savu vidusskolu. Dažos gadījumos jūs ceļojat ar savu koledžu lielākā grupā, kā piemēru ar savu klasi vai ar skolas biedriem. Ārzemēs jūs dodaties uz kaimiņattiecību iestādi, dzīvojat ģimenes locekļos un iepazīstat tāda paša vecuma jauniešus un apkārtnes sabiedrību pat ārpus skolas. Parasti jaunieši papildus iesaista izbraukšana Somijā par pašreizējo iet uz. Vidusskolu apmaiņas parasti tiek organizētas Ziemeļvalstīs, Baltijā un Eiropā, jo skolas ir tiesīgas saņemt naudu saskaņā ar Nordplus un Erasmus+ programmām vai ar Nordic – Norden jauniešu līgas starpniecību. Jūsu koledžas komanda noteikti rūpēsies par administratīvajiem jautājumiem, kas saistīti ar apmaiņu, kā arī noteikti palīdzēs jums ar bažām, kas saistītas ar pieteikšanās procedūru. Ja jūsu iestāde neorganizē starptautiskus uzdevumus, jums ir jāsniedz komentāri savai skolai un jārunā par šo jautājumu, piemēram, ar skolēnu konsultantu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here